Msza św. bez Jacka Jaśkowiaka

27 Gru

„Nie wiem z czego miałaby wynikać moja obecność. Jestem za rozdziałem Kościoła i państwa. Jeżeli chcę iść do kościoła, to nie po to, żeby manifestować swoją obecność i siedzieć w pierwszej ławce, żeby mogły pokazać mnie kamery Telewizji Polskiej” – stwierdził Jacek Jaśkowiak. Prezydent Poznania nie wziął udziału we mszy z okazji 100 rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego. W pierwszej ławce zasiadł m.in. Andrzej Duda.

Na mszę poszedł jego zastępca Mariusz Wiśniewski. – „Bywam w kościele, szczególnie wtedy, gdy jest dzień ubogich, ustanowiony przez papieża Franciszka. Nie widziałem wówczas żadnego polityka Prawa i Sprawiedliwości” – powiedział Jaśkowiak.

Prezydent Poznania przed południem złożył wiązankę kwiatów na mogile dowódcy Powstania generała Stanisława Taczaka. Jaśkowiak wziął także udział w głównych uroczystościach przed Pomnikiem Powstańców Wielkopolskich.

>>>

Jedna odpowiedź to “Msza św. bez Jacka Jaśkowiaka”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Jacek Jaśkowiak olał mszę świętą, bo państwo i kościół to sprzeczności | Hairwald - 29 grudnia 2018

    […] Więcej >>> […]

Dodaj komentarz