Cezary Gmyz – przedstawiciel globalnych idiotów

12 Gru

Wydawca „Faktu” – Ringier Axel Springer Polska pozwał korespondenta TVP w Niemczech i publicystę „Do Rzeczy” Cezarego Gmyza, domagając się przeprosin i zapłaty 200 tys. zł na cel społeczny. Wszystko dlatego, że dziennikarz pozwolił sobie na Twitterze na obraźliwe wpisy, pod jego adresem.

Zaczęło się od tego, że redakcja dziennika oburzyła się na wieść, iż pracownikom TVP polecono mówić o „Niemcach”, a nie o „hitlerowcach” czy „nazistach” – w relacjach z obchodów rocznicy wybuchu II wojny światowej. W odpowiedzi, do ataku ruszył wówczas Gmyz:

„Jest coś w tym wysoce niestosownego, że to Fakt się oburza. Nie sądzisz, że powinniście milczeć, Robert Feluś, mając nazistowskiego wydawcę?” – napisał do ówczesnego redaktora naczelnego „Faktu”. Jak się okazało… o jedno, słowo za wiele.

Wątpliwe, by Ringier Axel Springer Polska dziennikarzowi odpuścił, zwłaszcza że ten dolał oliwy do ognia kolejnym tweetem.

„Czy ja robię zagadnienie z tego, że globalny koncern jakim jest Springer chce mnie skroić na niewyobrażalną dla mnie sumę 200 tys. za jeden wpis na tt? Owszem robię. I będę robił bo to wyprawia ten koncern w Polsce przechodzi ludzkie pojęcie” – dodał.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: